Organlarıyla 4 kişiye umut oldu

Aydın Nazilli'de beyin ölümü gerçekleşen 22 yaşındaki Yılmaz Pamuk’un bağışlanan organları 4 hastaya nakledilecek

AYDIN (AA) - Aydın'ın Nazilli ilçesinde trafik kazasında yaralanan ve tedavi gördüğü hastanede beyin ölümü gerçekleşen 22 yaşındaki Yılmaz Pamuk’un organları ailesi tarafından bağışlandı.

Nazilli'de, 10 Kasım'da, Ordu Caddesi'nde kamyonetle motosikletin çarpıştığı kazada yaralanan ve Nazilli Devlet Hastanesinde yoğun bakım ünitesine alınan motosiklet sürücüsü Pamuk'un beyin ölümü gerçekleşti.

Hastane yönetimi, beyin ölümünün gerçekleşmesinin ardından Pamuk'un ailesine organ nakli konusunda bilgi verdi.

Ailenin onayının alınması üzerine Pamuk'un 2 böbreği, kalbi ve karaciğeri organ nakli bekleyen hastalara ulaştırılmak üzere İzmir'e gönderildi.

AA

Sağlık Haberleri

Gözünüzü korumaya çalışırken iyice bozmayın
Ameliyattan Çıkınca Şok Oldu! Yanlış Ameliyat İddiası
Yürüyemiyordu, ameliyatla yeniden ayağa kalktı
Kırmızı ve İşlenmiş Et Tüketimi Kanser Riskini Nasıl Etkiliyor?
Dünya Yıldızları Saç Ekimi İçin Türkiye’yi Seçti