Ordu'daki FETÖ/PDY davasında karar

"ByLock" kullandığı belirtilen sanığa 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi

ORDU (AA) - Ordu'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında hakkında dava açılan eski sağlık görevlisi 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı.

Ordu 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya tutuklu sanık Ayşe Polat ile yakınları ve avukatları katıldı.

Meslekten ihraç edilen sağlık görevlisi Polat, son savunmasında gizli haberleşme programı "ByLock"u kullanmadığını ileri sürdü.

Mahkeme heyeti, ByLock kullandığı gerekçesiyle sanığa 6 yıl 3 ay hapis cezası verdi.

Heyet, sanığın tutuklulukta geçirdiği süreyi göz önüne alarak tahliyesine karar verdi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?