Ordu'daki FETÖ/PDY davasında karar

"ByLock" kullandıkları belirtilen 2 sanığa 6 yıl 3'er ay hapis cezası verildi

Ordu'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında hakkında dava açılan tutuklu 2 sanık, 6 yıl 3'er ay hapis cezasına çarptırıldı.

Ordu 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya sanıklar Osman Ataş ve Reyhan Dinçer ile yakınları ve avukatları katıldı.

Meslekten ihraç edilen öğretmen Ataş, gizli haberleşme programı "ByLock"u kullanmadığını öne sürdü.

Dinçer ise önceki savunmalarını tekrar ederek, tahliye talebinde bulundu.

Mahkeme heyeti, ByLock kullandıkları gerekçesiyle sanıklara 6 yıl 3'er ay hapis cezası verdi.

Heyet, sanıkların tutuklulukta geçirdikleri süre nedeniyle tahliyesine karar verdi.

 

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?