Ordu'daki FETÖ/PDY davası

3'ü tutuklu 9 sanığın yargılandığı davanın duruşması görüldü

ORDU (AA) - Ordu'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında haklarında dava açılan 9 sanığın yargılanmasına devam edildi.

Ordu 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya sanıklar, yakınları ve avukatları katıldı.

Tutuklu sanık H.B savunmasında, örgütün gizli haberleşme programı ByLock'u kullanmadığını öne sürdü.

ByLock kullandığı yönündeki tespitin yanlış olduğunu iddia eden H.B, tanıkların "FETÖ ile bağlantılı birisiydi" yönündeki beyanlarını da reddetti.

Tutuklu sanıklardan M.S ise ByLock kullanıcısı olmadığını ve hakkındaki iddiaların gerçeği yansıtmadığını savundu.

Tutuklu M.D tahliyesini, tutuksuz yargılanan H.B, R.G, A.H.B, O.Ü, F.K. ve E.G de beraatlerini talep etti.

Mahkeme heyeti, sanıkların bulundukları halin devamına karar vererek duruşmayı erteledi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?