Ordu'da sobadan sızan gazdan zehirlenen kişi öldü

ORDU (AA) - Ordu'nun Altınordu ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi hayatını kaybetti. Alınan bilgiye göre, Yıldızlı Mahallesi'ndeki...

ORDU (AA) - Ordu'nun Altınordu ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Yıldızlı Mahallesi'ndeki evinde, soba bulunan odada uyuyan Ali Ocak (75), sabah eşi tarafından hareketsiz yatarken bulundu.

İhbar üzerine eve gelen sağlık ekiplerince yapılan incelemede, Ali Ocak'ın sobadan sızan gazdan zehirlendiği tespit edildi.

Ali Ocak'ın cesedi, Ordu Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.




AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu