Ordu'da "Klasik Araç Festivali" sona erdi

Ünye ilçesindeki festivale katılan 70 klasik araç, şehir turu attı

ORDU (AA) - Ordu'nun Ünye ilçesinde düzenlenen "2. Klasik Araç Festivali", sona erdi.

Ünye'de 24 yıldır taksi şoförlüğü yapan ve klasik otomobil meraklısı olan Mustafa Özkan önderliğinde, Ünye Belediyesinin organizasyonu ile gerçekleştirilen festivale, 70 klasik araç katıldı.

Cumhuriyet Meydanı'nda bir araya gelen 1950 ve 1960 yıllarına ait klasik otomobilleri olan katılımcılar, meraklılarına nostalji yaşattı.

Festivalin ikinci ve son gününde, Ünye Belediye Başkanı Erhan Eren tarafından katılımcılara madalya ve plaket takdim edildi.

Etkinlik, klasik araç tutkunlarının şehir turuyla sona erdi.


AA

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL