Ordu'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edilen yaşlı çift, yaşamını yitirdi

ORDU (AA) - Ordu'nun Kumru ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Erikçeli Mahallesi'nde yaşayan Cemal (80) ve Fatma Enaz (72) çiftinden haber alamayan yakınları eve gitti.

Zili çalmalarına rağmen kapının açılmaması üzerine yakınları, durumu 112 acil servis ekiplerine bildirdi.

İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren sağlık ekipleri, çiftin öldüğünü belirledi.

İlk belirlemelere göre sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri tespit edilen Enaz çiftinin cenazeleri, otopsi için Ordu Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE