Ordu'da kar yağışı etkili oluyor

Orta ve yüksek rakımlı bölgelerde etkili olan kar yağışı, sürücülere zor onlar yaşattı

ORDU (AA) - Ordu'un yüksek kesimlerinde kar yağışı yaşamı olumsuz etkiliyor.

İl genelinde hafta içi başlayan kar yağışı dün geceden itibaren yüksek rakımlı ilçelerde etkisini artırdı.

Kar yağışıyla birlikte Gölköy, Gürgentepe, Akkuş, Çamaş, Aybastı, Kabataş ve Kabadüz ilçeleri beyaza bürünürken, kar kalınlığı yer yer 20 santimetreye ulaştı.

Yağıştan dolayı bazı ilçelerde sürücüler yolda kalırken, araçlarına zincir takmak zorunda kaldı.

Öte yandan kar yağışının şiddetini artırması üzerine Ordu Büyükşehir Belediyesi ekipleri de çalışmalarına hız verdi.

Belediye ekipleri, yol açma çalışmalarını sürdürürken, yolda kalan araçlara da yardım ediyor.

Yetkililer, kar yağışının gün boyu etkili olmasının beklendiğini belirterek, vatandaşları tedbirli olmaları konusunda uyardı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek