Ordu'da kar yağışı

Yüksek kesimlerde aralıklarla süren kar yağışıyla yaylalar beyaza büründü

ORDU (AA) - Ordu'da yüksek kesimlerde aralıklarla süren kar yağışıyla yaylalar beyaz örtüyle kaplandı.

Kabadüz ve Aybastı ilçelerinin yüksek kesimlerinde dün akşam başlayan sağanak, yerini kar yağışına bıraktı.

Kar nedeniyle Kabadüz'e bağlı Çambaşı ile Aybastı'ya bağlı Perşembe yaylaları beyaza büründü.

Bazı vatandaşlar, mayısta yağan karın oluşturduğu manzarayı, cep telefonlarıyla görüntüledi.

Kabadüz Belediye Başkanı Yener Kaya, AA muhabirine yaptığı açıklamada, mayıstaki kar yağışının sürpriz olduğunu belirterek, "Çambaşı Yaylası'nda aralıklarla yağan kar en çok besicileri zorladı." dedi.

Kaya, bölgede kar yağışı nedeniyle olumsuzluk yaşanmadığını da kaydetti.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE