Ordu'da kablo hırsızlığı iddiası

Altınordu ilçesinde 20 bin lira değerinde telefon kablosu çaldığı öne sürülen 5 kişi gözaltına alındı

ORDU (AA) - Ordu'nun Altınordu ilçesinde, kablo hırsızlığı yaptığı iddia edilen 5 zanlı gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, bazı mahallelerde telefon kablolarının içindeki bakır tellerin çalınması üzerine İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince çalışma başlatıldı.

Çalışma sonucunda kablo hırsızlığı yaptığı iddiasıyla A.O, M.T, N.O, T.Ş. ve F.G. gözaltına alındı.

Zanlılar, jandarmadaki işlemlerin ardından Ordu Adliyesine sevk edildi.

Öte yandan, 20 bin lira değerinde 3 kilometreye yakın kablo çalınması nedeniyle bazı mahallelerde telefon hatlarının çalışmadığı belirlendi.



AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu