Ordu'da hastaneye götürülen mahkum firar etti

ORDU (AA) - Ordu'da tedavi için hastaneye götürülen mahkum firar etti. Tutuklu bulunduğu Ordu Efirli E Tipi Kapalı ve Açık Cezaevi İnfaz Kurumunda rahatsızlandığını...

ORDU (AA) - Ordu'da tedavi için hastaneye götürülen mahkum firar etti.

Tutuklu bulunduğu Ordu Efirli E Tipi Kapalı ve Açık Cezaevi İnfaz Kurumunda rahatsızlandığını söyleyen mahkum Polat K. (40), infaz koruma memurlarınca Ordu Devlet Hastanesine götürüldü.

Polat K, hastane görevlilerinin dalgınlığından yararlanarak firar etti.

Cezaevinde "mala zarar vermek" suçundan hükümlü olan Polat K'nin daha önce de 3 kez hastaneden firar ettiği öğrenildi.

Polis ekipleri, firari mahkumun yakalanması için çalışma başlattı.


Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL