Ordu'da "gaybubet evi" operasyonu

FETÖ'nün gaybubet evlerine düzenlenen operasyonda, örgütün mahrem sorumlusu olduğu iddiasıyla 3 kişi gözaltına alındı

ORDU (AA) - Ordu'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'nın (FETÖ/PDY) "gaybubet evleri"ne yönelik operasyonda 2'si kadın 3 kişi gözaltına alındı.

Ordu Cumhuriyet Başsavcılığının yürüttüğü FETÖ/PDY soruşturması kapsamında örgütün "gaybubet evi"nde kalanlara yönelik Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ve İstihbarat Şubesi ekipleri tarafından operasyon düzenledi.

Altınordu ilçesinin Şarkiye Mahallesi'nde belirlenen eve gerçekleştirilen operasyonda, örgütün mahrem sorumlusu olduğu ileri sürülen 2'si kadın 3 kişi gözaltına alındı.

Örgütün kendi aralarındaki şifreli haberleşme programı "ByLock"u kullandıkları tespit edilen şüphelilerin evlerinde yapılan aramada ise sahte kimlik ele geçirildi.

Öte yandan, söz konusu 3 şüphelinin 15 Temmuz darbe girişiminden bu yana arandıkları öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL