Ordu'da bıçaklı kavga: 2 yaralı

ORDU (AA) - Ordu'nun Gölköy ilçesinde, iki grup arasında çıkan kavgada tarafları ayırmaya çalışan mahalle muhtarı ile kardeşi bıçakla yaralandı.Alınan...

ORDU (AA) - Ordu'nun Gölköy ilçesinde, iki grup arasında çıkan kavgada tarafları ayırmaya çalışan mahalle muhtarı ile kardeşi bıçakla yaralandı.

Alınan bilgiye göre, ilçenin kırsal mahallelerinden Damarlı'da, Doğu ve Güneydoğu Anadolu illerinden gelen fındık işçileri ile mahalle sakinleri arasında henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışma kısa sürede kavgaya dönüştü.

Olayı öğrenerek gelen ve kavga eden kişileri ayırmaya çalışan Damarlı Mahalle Muhtarı Metin Çelenk ile kardeşi Tekin Çelenk, bıçakla yaralandı.

Sağlık ekiplerince Gölköy Devlet Hastanesine kaldırılan yaralılar, ilk müdahalelerinin ardından Ordu Devlet Hastanesine sevk edildi.

Mahalle sakinleri ise işçilerin kaldığı yerde toplanarak olaya tepki gösterdi. Jandarma ekipleri de mahallede geniş güvenlik önlemi aldı.

Muhtar ve kardeşini bıçaklayan kişilerin kimliklerinin tespiti için çalışmaların sürdüğü öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ