Ordu'da bıçaklı kavga: 2 yaralı

Olayla ilgili 2 kişi gözaltına alındı

ORDU (AA) - Ordu'nun Altınordu ilçesinde iki grup arasında çıkan bıçaklı kavgada 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Y.B ile S.K, Şarkiye Mahallesi Köprübaşı mevkisinde daha önce aralarında husumet bulunduğu iddia edilen M.K ve E.H ile karşılaştı.

İki grup karşılaştıktan bir süre sonra tartışmaya başladı. Tartışmanın kavgaya dönüşmesi sonrası Y.B. üzerinde taşıdığı bıçakla M.K ile E.H'ye saldırarak çeşitli yerlerinden yaraladı.

Olayın ardından Y.B ile S.K, polis ekipleri tarafından gözaltına alınırken, M.K ile E.H, 112 Sağlık Ekipleri tarafından Ordu Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Bıçaklı kavgayla ilgili soruşturma sürüyor.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu