Ordu’da 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi

Edinilen bilgiye göre, Ordu'nun Fatsa ilçesi Dolunay Mahallesi Çamlık mevkisinde denize giren Bilal Sarmak (34), Kübra Sarmak (14) ve Elif Sarmak (21) akıntıya...

Ordu'da serinlemek için denize giren 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi.

Edinilen bilgiye göre, Ordu'nun Fatsa ilçesi Dolunay Mahallesi Çamlık mevkisinde denize giren Bilal Sarmak (34), Kübra Sarmak (14) ve Elif Sarmak (21) akıntıya kapıldılar. Çevredeki vatandaşların yardımı ile denizden çıkarılan 3 kişi, ilçedeki çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı. Boğulma tehlikesi geçiren 3 kişinin hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş