Konya'da okul önlüğünün içine giren akrep, ilköğretim 3. sınıf öğrencisini bacağından ve elinden soktu.
Selçuklu Sille Ak Mahallesi'ndeki evlerinde okul önlüğünü giyen Çiğdem Arıcı'yı (9) önlüğün içine giren bir akrep sol bacağından soktu. Çıkarıp atmaya çalıştığı akrebin ikinci olarak da elinden soktuğu Çiğdem Arıcı, olay yerine çağrılan ambulansla Numune Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada ilk müdahalesi yapılan Arıcı daha sonra Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi’ne sevk edildi. İlkokul 3. sınıf öğrencisi Arıcı'nın sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. aa