Önlüğün içine giren akrep soktu

Konya'da okul önlüğünün içine giren akrep, ilköğretim 3. sınıf öğrencisini bacağından ve elinden soktu.

Konya'da okul önlüğünün içine giren akrep, ilköğretim 3. sınıf öğrencisini bacağından ve elinden soktu.


Selçuklu Sille Ak Mahallesi'ndeki evlerinde okul önlüğünü giyen Çiğdem Arıcı'yı (9) önlüğün içine giren bir akrep sol bacağından soktu. Çıkarıp atmaya çalıştığı akrebin ikinci olarak da elinden soktuğu Çiğdem Arıcı, olay yerine çağrılan ambulansla Numune Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada ilk müdahalesi yapılan Arıcı daha sonra Dr. Faruk Sükan Doğum ve Çocuk Hastanesi’ne sevk edildi. İlkokul 3. sınıf öğrencisi Arıcı'nın sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?