Önce işyeri sahibine, sonra çalışanlara darp!

Konya'da bir iş yerine giren iki kişi, önce iş yerinin sahibini, ardından da çalışanları darbetti.

Edinilen bilgiye göre, merkez Karatay ilçesindeki bir iş yerine gelen Mehmet G. ve Bekir Y, aralarındaki husumet nedeniyle iş yeri sahibi Mustafa Yelgeç ile tartıştı.

Bir süre sonra kavgaya dönüşen olayda burnu kırılan Yelgeç, saldırganlardan kaçarak kurtulurken, çalışanlardan Rasim Ay ayağından yaralandı. Kavga anı iş yerinin güvenlik kameralarıyla saniye saniye kaydedildi. Görüntüler, içeriye iki kişinin girişiyle başlıyor. İş yeri sahibi Yelgeç'i yanlarına çağıran kişiler kısa süren tartışma sonrası, bu kişiyi darbediyor. Saldırganlar, kendilerine müdahale etmek isteyen iş yeri çalışanlarına da vuruyor. Daha sonra saldırganlar iş yerinden uzaklaşıyor. Güvenlik kamerası görüntülerini inceleyen polis, şüphelileri gözaltına aldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti