Ömer Ali ikinci golünü Fenerbahçe’ye attı

Medipol Başakşehir'in başarılı oyuncusu eski Konyasporlu Ömer Ali Şahiner, turuncu-lacivertli forma altında 2. golünü Fenerbahçe ağlarına attı.

Konyaspor'dan Medipol Başakşehir'e transfer olan başarılı oyuncusu Ömer Ali Şahiner, turuncu-lacivertli forma altında 2. golünü Fenerbahçe ağlarına attı.

Süper Lig'in 35. haftasında Başakşehir, evinde Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup oldu. Bu müsabakada turuncu-lacivertlilerin tek golünü Ömer Ali Şahiner kaydetti.

Ömer Ali, böylelikle turuncu-lacivertli forma altında ikinci kez gol sevinci yaşamış oldu. Milli futbolcu, ilk golünü 32. haftada takımının 3-1 kazandığı maçta Yeni Malatyaspor ağlarına atmıştı.

Ömer Ali Şahiner, ayrıca Fenerbahçe'ye karşı son golünü Konyaspor'da top koştururken 23 Aralık 2017 tarihinde bulmuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi