Ölüm telefonla konuşurken yakaladı

Konya'da bir inşaat işçisi, telefonla konuşurken 9. kattan düşerek hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Meram ilçesi Hacıisa Efendi Mahallesi'ndeki bir inşaatta meydana geldi. 10 katlı bir binanın 9. katında çalışan işçilerden Mustafa Sünger (23), telefonla konuşmak için arkadaşlarının yanından ayrıldı. Telefonla konuşmaya başlayan Sünger, kenara fazla yaklaştığı sırada dengesini kaybederek aşağı düştü. Arkadaşlarının çağırdığı ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Sünger, tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR