Özel İsmail Kaya İlköğretim Okulu öğrencileri Okuma Bayramını coşkuyla kutladı. Konevi Kültür merkezi Salonu'nda düzenlenen Okuma Bayramına Okul Müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler, velileri ve çok sayıda davetli katıldı. Okuma Bayramı programı, saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Minik öğrenciler daha sonra yapmış oldukları çeşitli etkinliklerde büyükleriyle paylaşma mutluluğunu yaşadı. Okul Müdürü Abdullah Tekin “Okuma Bayramı’nda ” yaptığı konuşmada çocukların ilköğretim düzeyinde aldıkları eğitimin ilerideki yıllarda çocuklar üzerindeki etkilerinin önemine değinen bir konuşma yaptı. Sınıf Öğretmeni Hatice Çankaya ve Ana sınıf Öğretmeni Güldane Acar hazırladıkları Okul faaliyetlerinin bulunduğu tanıtıcı sine vizyon gösterisini davetlilere sundular. Programda öğrencilerin hazırladığı skeçler izleyenleri eğlendirirken, minik Semazen gösterisi ayakta alkışlandı. Programın sonunda Okuma Bayramı çalışmalarına katkıda bulunan öğrencilere ödül veren Okul Müdürü Abdullah Tekin ’ Özel İsmail Kaya İlköğretim Okulu olarak okul-aile işbirliğine verilen önemin sonuçlarını bu tür sosyal faaliyetlerde görmekteyiz diyerek teşekkür etti. Zeki Dursun
Okuma Bayramını coşkuyla kutladılar
Konevi Kültür merkezi Salonu'nda düzenlenen Okuma Bayramına Okul Müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler, veliler katıldı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?