Okullarda su timleri görev başında

Büyükşehir Belediyesi’nin su bilincinin oluşturulması için okullarda başlattığı su timleri çalışması amacına ulaşıyor.

Büyükşehir Belediyesi’nin su bilincinin oluşturulması için okullarda başlattığı su timleri çalışması amacına ulaşıyor. Konya merkezdeki tüm ilköğretim okullarında kurulan su timleri, hem okulda, hem dışarıda su tasarrufu konusunda arkadaşlarını bilinçlendiriyor.


Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü tarafından su bilincinin oluşturulması için okullarda kurulan su timlerinin çalışmaları devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile ortaklaşa yürütülen çalışmalarda okulların ziyaret edildiğini belirterek, su timleri çalışmasının Konya’daki tüm ilköğretim okullarının müfredatlarında yer aldığını vurguladı. Su timi adı altında oluşturulan öğrenci gruplarının hem okullarında, hem de dışarıda su tasarrufuna dikkat çeken programlar yaptıklarını kaydeden Başkan Akyürek, bu çalışmanın Konya’daki tüm ilköğretim okulları ve liselerde yaygınlaştırılacağını ifade etti. Konya’daki tüm ilköğretim okullarında oluşturulan su timleri, okullarında afiş ve pano hazırlayıp teneffüslerde açık bırakılan ve arızalı olan muslukları denetliyor. Öğrenci arkadaşlarına suyu israf etmeden el yıkamayı ve diş fırçalamayı anlatan su timleri, suyu israf eden öğrencileri de uyarıyor. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?