Okullarda güvenli ortam sağlanacak

Protokol çerçevesinde eğitim seminerleri başladı.

Konya Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, yaptığı açıklamada eğitim ortamlarında olumsuz davranışların giderilmesi ve güvenli eğitim ortamlarının sağlanması kapsamında Milli Eğitim Bakanlığı ile İçişleri Bakanlığı arasında ''Okullarda Güvenli Ortamın Sağlanmasına Yönelik Koruyucu ve Önleyici Tedbirlerin Alınmasına İlişkin İşbirliği Protokolü'' imzalandığını anımsattı.

Bu protokol çerçevesinde eğitimciler, sağlıkçılar ve güvenlik güçlerinin katılacağı eğitim seminerlerinin bugün başladığını ve 11 Ocak Cuma gününe kadar süreceğini bildiren Şahin, ''Amacımız, okullarda ve çevresinde öğrencileri şiddetten, olumsuzluklardan olabildiğince uzak tutmak'' dedi. AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?