Proje kapsamında pilot okul olarak seçilen Küçük Kovanağzı Mahallesi Ayşe Sönmez İlköğretim Okulu'ndaki sınıflara geri dönüşüm kovaları dağıtıldı.
Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, böyle bir projenin Türkiye'de ilk kez uygulandığını belirterek, ''Uygulama alanı olarak gelişmiş bir bölge yerine gelişmekte olan bir bölgeyi seçtik. Bu okulda elde edeceğimiz başarıyla birlikte diğer okullarımıza ve mahallelerimize geri dönüşüm projesini yaygınlaştıracağız'' dedi.
Meram Belediyesi AB Hibe Koordinatörü Recep Kula, geri dönüşüm projesinde pilot mahalle ve okuldaki eğitim çalışmalarının tamamlandığını ifade ederek, ''Bu okuldan sonra 3 okulumuz daha projeye dahil edildi. Bugün her sınıfımıza 3'er adet geri dönüşüm kutusu teslim ediyoruz. Öğrencilerimizi kendi aralarında yarıştırarak projeye sahip çıkmalarını sağlayacağız'' diye konuştu.
Katı atıkların geri dönüşüm projesiyle tekrar ekonomiye kazandırılacağını belirten Tuzcuoğlu, uygulamanın konusunda öğrencilere bilgi verdi.
Memleket