2007-2008 öğretim yılında yeni kayıt yaptıracak öğrenciler kayıt işlemlerini e-kayıt yoluyla yaptırabilecekler. Konuyla ilgili açıklama yapan İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, Karatay, Selçuklu, Meram ilçelerine bağlı sınavsız öğrenci alan ortaöğretim kurumlarından İmam Hatip liseleri dışında kalan genel liseler, endüstri meslek liseleri, kız meslek liseleri ve ticaret meslek liselerinin 9. sınıflarına 2007-2008 öğretim yılında yeni kayıt olacak öğrencilerin kayıt işlemlerinin e-kayıt projesi çerçevesinde elektronik ortamda yapılacağını söyledi. Genel liselere yapılacak kayıtlarda öğrencilerin oturduğu yere en yakın okula kayıt yapılmasının esas alındığını belirten Şahin, hangi genel lisenin hangi ilçe, semt, mahalle, cadde, sokaklarda oturan öğrencilerin kaydının yapılacağı, okulun kontenjanı, ön kayıt ve kesin kayıt tarihlerinin belirlenerek il merkezinde bulunan tüm genel lise ve kapsama giren meslek lisesi müdürlüklerine gönderildiğini belirtti. Şahin öğrencilerin konu hakkında etraflı bilgi için ilçe milli eğitim müdürlüklerinde oluşturulan İlçe Öğrenci Yerleştirme Komisyonlarından e-kayıt kapsamına giren okul müdürlüklerinden ve Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğünün Web sitesinden http:/Konya.meb.gov.tr’den öğrenebileceklerini ifade etti. Memleket
Okullarda e-kayıt uygulaması başladı
Selçuklu, Meram ilçelerine bağlı sınavsız öğrenci alan ortaöğretim kurumlarından İmam Hatip liseleri dışında kalan genel liseler, endüstri meslek liseleri, kız meslek liseleri ve ticaret meslek liselerinin 9. sınıflarına kayıt yapılacak
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?