Okula giderken otomobilin çarptığı çocuk öldü

Konya'da 2 gün önce okula giderken otomobilin çarptığı lise öğrencisi, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı

Konya'da 2 gün önce okula giderken otomobilin çarptığı lise öğrencisi, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Kaza, 2 gün önce merkez Selçuklu ilçesi Yazır Mahallesi Sanat Sokak'ta meydana gelmişti. Bisikletiyle okula giden lise 1. sınıf öğrencisi Oğuzhan Bay'a (15), Salih T. (41) yönetimindeki 42 DNE 75 plakalı otomobil çarpmıştı. Kazada ağır yaralanan lise öğrencisi, ambulansla Beyhekim Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alınmıştı. 2 gündür tedavisi devam eden Oğuzhan Bay, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Kazayla ilgili soruşturma devam ediyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu