Okul Sporları Gençler Badminton Türkiye Şampiyonası başladı

Erzincan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün ev sahipliğinde düzenlenen Okul Sporları Gençler Badminton Türkiye Şampiyonası 30 takımdan 150 sporcunun...

Erzincan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün ev sahipliğinde düzenlenen Okul Sporları Gençler Badminton Türkiye Şampiyonası 30 takımdan 150 sporcunun katılımıyla başladı.

Gençlik ve Spor Bakanlığı, Spor Hizmetleri Genel Müdürlüğü Okul Sporları Daire Başkanlığının faaliyet programında yer alan ve Erzincan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün ev sahipliğinde düzenlenen Okul Sporları Gençler Badminton Türkiye Şampiyonası Merkez Spor Salonunda genç kızlar ve Yıldırım Akbulut Spor Salonunda genç erkekler kategorisinde ilk gün karşılaşmalarıyla başladı.

Şampiyonanın açılış seremonisine katılan Erzincan Gençlik ve Spor İl Müdürü Volkan Burak Mumcu ile Erzincan Vali Yardımcısı Yunus Emre Temel sporculara başarılar diledi.

Okul Sporları Gençler Badminton Türkiye Şampiyonası Erzincan'da 3-6 Nisan 2023 tarihleri arasında devam edecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler