Okul Spor Salonları'nın şampiyonları ödüllerini aldı

İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Müdürlüğünün organize ettiği Okul Spor Salonları turnuvalarında dereceye giren takımlar,...


İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Müdürlüğünün organize ettiği Okul Spor Salonları turnuvalarında dereceye giren takımlar, düzenlenen törenle ödüllerini aldı.

Cebeci Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonda, ortaokul ve lise öğrencilerinin mücadele ettiği futsal, basketbol, voleybol, badminton ve masa tenisi turnuvalarında dereceye giren takımlara ödülleri verildi.

Çeşitli gösterilerin de yapıldığı törenin son bölümünde Anadolu Yakası ve Avrupa Yakası adı verilen basketbol takımları, all-star maçında karşı karşıya geldi.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler