Okul koridoruna çeşme yaptılar

SİVAS (AA) - Sivas'ta bir okulun koridoruna çeşme yapıldı.Mevlana Zübeyir Kemelek Ortaokulu koridoruna öğrencilerin daha hijyenik bir ortamda içme suyu...

SİVAS (AA) - Sivas'ta bir okulun koridoruna çeşme yapıldı.

Mevlana Zübeyir Kemelek Ortaokulu koridoruna öğrencilerin daha hijyenik bir ortamda içme suyu ihtiyaçlarını giderebilmek için çeşme yapıldı.

Okul Müdürü Yıldıran Yıldırım, AA muhabirine yaptığı açıklamada, öğrencilerin tuvaletteki lavabo çeşmelerinden su içmelerini önlemek, daha sağlıklı ve hijyenik bir ortamda içme su ihtiyaçlarını giderebilmek için okul koridoruna çeşme yaptırdıklarını söyledi.

Çeşmenin yapılmasında emeği geçenlere teşekkür eden Yıldırım, "Öğrencilerimiz ders çıkışlarında tuvaletteki lavabolara gitmeden çeşmeden sularını içiyorlar. Okul idaresi olarak gerekli önlemi almanın mutluluğunu yaşıyoruz." dedi.


Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek