Okul kantinleri denetlendi

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale Belediyesi zabıta ekipleri okul kantinlerini denetledi.Eğitim öğretim döneminin açılmasıyla öğrencilerin okul kantinlerinden...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale Belediyesi zabıta ekipleri okul kantinlerini denetledi.

Eğitim öğretim döneminin açılmasıyla öğrencilerin okul kantinlerinden sağlıklı şekilde yararlanabilmeleri için zabıta ekipleri denetimlerini sıklaştırdı.

Kırıkkale Belediyesi Zabıta Müdürü Tuncay Bulut, gazetecilere yaptığı açıklamada, okulların açılmasıyla öğrencilerin güvenliği açısından denetimleri sıklaştırdıklarını söyledi.

Bu denetimleri her yıl yaptıklarını belirten Bulut, şunları kaydetti:

"Genel temizlik ve sağlıklı gıda maddesi satışı konularında da çalışmalarımız aralıksız olarak devam etmektedir. Görevli arkadaşlarımız denetimlerde çalışmalarını son derece büyük bir titizlik içerisinde sürdürüyor. Kantinler dışında denetimlerimiz de sürüyor. Gıda maddelerinin yanı sıra hijyen, gıda maddelerinin hazırlanması, çalışma ortamı, ürünlerin fiyat etiketleri, çöp kovaları, yangına karşı alınan önlemler, haşere ve kemirgenler, gıda ürünlerinin son kullanım tarihleri gibi konularda da denetimler yaptı."

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE