Okul kantinleri denetlendi

YOZGAT (AA) - Sorgun Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından, ilçede bulunan ilköğretim ve liselerin kantinleri denetlendi. Zabıta ekipleri okul...

YOZGAT (AA) - Sorgun Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından, ilçede bulunan ilköğretim ve liselerin kantinleri denetlendi.

Zabıta ekipleri okul kantinlerinde, iş yeri açma ve çalıştırma ruhsatları, sağlık karneleri, gıda ürünleri ve hijyen kontrolü yaptı.

Belediye Başkanı Ahmet Şimşek, gazetecilere yaptığı açıklamada yeni eğitim öğretim yılında tüm öğrencilere, öğretmenlere, hayırlı olması dileğinde bulundu.

Zabıtanın denetimlerinin devam edeceğini ifade eden Şimşek, "Okullarımız eğitime başlayınca, zabıta ekiplerimiz de, çocuklarımızın sağlıklı gıda tüketimini ve hijyen ortamında ihtiyacını karşılaması için denetimlere başladı. Bu denetimlerimiz eğitim öğretim yılı içerisinde devam edecektir." dedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE