Selçuklu Belediyesi Temizlik işleri Müdürlüğü tarafından oluşturulan ekipler, okul bahçelerini süpürüp temizlerken, çöp ve süpürge araçları da bahçeyi tamamen süpürüyor. İlçede bulunan okulların büyük bir çoğunluğunun temizlendiği bildirildi.
Selçuklu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Sami Akıncı, tüm mahallelerde ve şehir merkezinde temizlik kampanyası başlattıklarını, çalışmalarının devam ettiğini söyledi. Akıncı, "Konyamız ülkemizde temiz bir şehir imajıyla tanınıyor. Bizler de bu konuda üzerimize düşeni yaparak bu şehri daha temiz bir hale getirmek için çalışıyoruz. Şehir merkezi ve tüm mahallelerimizde yaptığımız genel temizlik çalışmalarının yanı sıra şimdi de okullarımızda bu çalışmayı gerçekleştiriyoruz. Okulların açılmasına kısa bir zaman kala okullarımızın bahçelerini temizliyoruz. Çalışmamız kapsamında ilçemizde bulunan okulların büyük bir çoğunluğunun temizliğini tamamladık. Kısa sürede okulların tamamında temizlik çalışmasını gerçekleştireceğiz" dedi.