Okan Buruk ilk derbisinde kazandı

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Beşiktaş maçıyla antrenörlük kariyerindeki ilk derbisinden galip ayrıldı.

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, Beşiktaş maçıyla antrenörlük kariyerindeki ilk derbisinden galip ayrıldı.

Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında Galatasaray evinde Beşiktaş ile karşılaşırken, sarı-kırmızılıların Teknik Direktörü Okan Buruk da bir ilki yaşadı. Buruk, antrenörlük kariyerinde ilk derbisini siyah-beyazlılar ile oynadı ve sahadan 2-1 galip ayrıldı.

Okan Buruk, 90 dakikanın sona ermesinin ardından büyük sevinç yaşadı.

Buruk, futbolculuk kariyerinde iki takımda da forma giymişti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı