Öğretmenlere uyuşturucu semineri verildi

KONYA (AA) - Seydişehir ilçesinde öğretmenlere uyuşturucu ile mücadele semineri verildi. Belediye Düğün Salonu'nda gerçekleşen seminere, Konya Emniyet...

KONYA (AA) - Seydişehir ilçesinde öğretmenlere uyuşturucu ile mücadele semineri verildi.

Belediye Düğün Salonu'nda gerçekleşen seminere, Konya Emniyet Müdürlüğünden uzman İbrahim Börk, İbrahim Coşar, İhsan Pişkin katıldı.

Seminerde konuşan Börk, öğretmenlere, öğrencileri uyuşturucudan korumanın yollarını anlattı.

Uyuşturucuya başlamada arkadaş ortamının büyük etkisinin olduğunu anlatan Börk, "Velilerimiz gençlerin duygularını rencide etmeden, onları kontrol etmeli. Onlarla arkadaş olmalılar. Çocuklarımıza nerede 'hayır' nerede 'evet' diyeceğimizi iyi bilmeliyiz." dedi.

Uzmanlara teşekkür eden Seydişehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar, seminer ile bin öğretmenin bilgilendirildiğini söyledi.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU