Öğretmenlerden Vali Mantı'ya ziyaret

AKSARAY (AA) - Aksaray Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlamaları kapsamında bir grup öğretmenle Vali Ali Mantı’yı...

AKSARAY (AA) - Aksaray Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlamaları kapsamında bir grup öğretmenle Vali Ali Mantı’yı ziyaret etti.

Vali Mantı, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla İl Milli Eğitim Müdürü Kartal ve beraberindeki öğretmenleri kabul etti.

Öğretmenler Günü'nü kutlayan Mantı, öğretmenlerle sohbet etti.

Ziyarette öğretmenlerine eşlik eden Aksaray Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileri, Vali Ali Mantı’ya karakalem portresini hediye etti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL