Öğretmenler geleceğimizin mimarlarıdır

Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle bir mesaj yayınladı.

Başkan Altay yayınladığı mesajda tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutladı. Başkan Altay’ın mesajı şöyle; “Öğretmenlik insanlarla doğrudan ilgili meslek olması nedeniyle ayrı bir önem taşımaktadır. Geleceğimizin teminatı olan yavrularımızı emanet ettiğimiz öğretmenlerimiz, aynı zamanda geleceğimizin baş mimarlarıdır. Öğretmenlik yani öğreticilik mesleğinin ne kadar kutsal olduğunu hepimiz biliyoruz. Böyle kutsal bir görevi icra eden öğretmenlerimiz yurdumuzun dört bir yanında çeşitli zorluklara rağmen görev yapmaktadırlar. Bu kutsal görevi ifa eden öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü kutluyor, ebediyete intikal eden öğretmenlerimizi saygıyla anıyorum. Öğretmenlerimizin çalışmalarında kolaylık diliyorum.”

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?