Öğretmenler, büyük hak kaybı içinde!

Kamu-Sen İl Temsilcisi Eriş, ücretli, vekil adı altında güvencesiz çalıştırılan öğretmenlerin, büyük hak kayıpları içinde olduğunu ileri sürdü.

Türkiye Kamu Çalışanları Sendikaları Konfederasyonu Konya Temsilcisi Sadi Eriş, sendika binasında düzenlediği basın toplantısında, 2008-2009 eğitim-öğretim yılı 1. dönemini değerlendirdi.

 

Öğretmenlerin güvensiz bir iş ortamında çalıştığını iddia eden Eriş, ''2008 yılı eğitim açısından oldukça sancılı geçmiştir. Sözleşmeli, ücretli, vekil adı altında güvencisiz çalıştırılan öğretmenler, büyük hak kayıpları içindedir. Bakanlık, ucuza öğretmen çalıştırmak amacıyla, eğitimde adeta kölelik rejimini getirmiştir'' dedi.

 

Eriş, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'in sözleşmeli öğretmenlerin kadroya geçirileceğini açıklamasının üzerinden 1 ay geçmesine rağmen atama yapmadığını ifade ederek, bu açıklamanın seçim yatırımı olduğunu iddia etti.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?