Öğrencilerin "organik tarım" etkinliği

ANKARA (AA) - Öğrencilerin doğa ile buluşmasını sağlamak amacıyla hayata geçirilen "Yeşil Terapi" projesi kapsamında organik tarım etkinliği düzenlendi.Keçiören'de...

ANKARA (AA) - Öğrencilerin doğa ile buluşmasını sağlamak amacıyla hayata geçirilen "Yeşil Terapi" projesi kapsamında organik tarım etkinliği düzenlendi.

Keçiören'de özel bir okulun gerçekleştirdiği etkinlikte, öğrencilerin organik tarım hakkında bilinçlenmesi için koridorlar afişlerle süslendi. Öğrenciler, okul bahçesinde bulunan sera ve açık alana sebze fidesi dikti.

Okul yetkililerinin projeye ilişkin bilgi verdiği etkinlikte, "Yeşil Terapi" programının öğrenmeyi zenginleştiren, merkezinde bahçe olan uygulamalı bir öğretim stratejisi olduğu belirtildi. Müfredat ile uyumlu bir şekilde akademik başarıyı dışarıdan destekleyen, çeşitli sınıf içi ve dışı faaliyetleri kapsayan projeyle, çocukların doğal yaşamı tanıması, sağlıklı beslenme alışkanlığına sahip olması, sorumluluk alması gibi birçok değer ve beceriyi kazanmasının amaçlandığı ifade edildi.

Öğrencilerin ve velilerin katıldığı etkinlikte, "Sağlıklı Yaşam" konferansı da verildi. Öte yandan, yetiştirilecek sebzeler öğrencilerin beslenmesinde kullanılacak.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu