Öğrencilerden yılsonu sergisi

YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Yerköy ilçesinde Şehit Sedat Nezih Özok Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri yıl sonu sergisi açtı. Açılışta konuşan...

YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Yerköy ilçesinde Şehit Sedat Nezih Özok Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri yıl sonu sergisi açtı.

Açılışta konuşan Milli Eğitim Müdürü Doğan Genç, öğrencilerin çalışmalarını sergilediğini söyledi.

Genç, öğrencilerin hazırladı el emeği, göz nuru eserlerin değerinin maddiyatla ölçülmeyeceğini belirterek, öğrenci ve öğretmenlere teşekkür etti.

Konuşmanın ardından sergi gezildi. Sergiyi gezen Yerköy Belediye Başkanı Fertah Yılmaz ve Genç, öğretmen ve öğrencilerden bilgi aldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL