Öğrencilerden yıl sonu etkinliği

KONYA (AA) - Karapınar Atatürk İlkokulu öğrencileri yıl sonu etkinliği gerçekleştirdi.Okul bahçesinde düzenlenen etkinlikte konuşan okul müdürü Ruşen...

KONYA (AA) - Karapınar Atatürk İlkokulu öğrencileri yıl sonu etkinliği gerçekleştirdi.

Okul bahçesinde düzenlenen etkinlikte konuşan okul müdürü Ruşen Pürlüsoy, "Bugün burada oluş sebebimiz, sevgili öğrencilerimizin bu eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamalarını kutlamak ve sizlerle birlikte olmaktır. Öğretmen arkadaşlarımın ve öğrencilerimizin üstün gayretleriyle size güzel bir gün hazırladık. Çocuğun burada geliştirdiği en önemli kazanç özgüven duygusudur. Çünkü çocuğun ileriki hayatında ihtiyaç duyacağı en önemli özelliklerden biridir özgüven." dedi.

Daha sonra öğrencilerin hazırladığı tiyatro gösterisi, dans gösterisi ve şiir dinletisi izleyiciler tarafından büyük beğeni topladı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE