Öğrencilerden yaşlılara ziyaret

SİVAS (AA) - Şeyh Edebali Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Kadı Burhanettin Öğrenci Meclisi öğrencileri şefkat evinde kalan yaşlıları ziyaret etti.Öğrenciler,...

SİVAS (AA) - Şeyh Edebali Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Kadı Burhanettin Öğrenci Meclisi öğrencileri şefkat evinde kalan yaşlıları ziyaret etti.

Öğrenciler, okul temsilcileri, okul müdürü ve öğretmenler, Kızılay Şarkışla Şubesine bağlı Şefkat evinde kalanlarla bir araya gelerek bir süre sohbet etti. Öğrenciler ziyarette harçlıklarıyla aldıkları ve yakınlarından toparladıkları gıda paketini de şefkat evine teslim etti.

Okul Müdürü Halit Seyfullah Aydoğan, yaşlılara yalnız olmadıkları hissini yaşatmak için ziyaret ettiklerini söyledi.

Kızılay Kadın Kolları Başkanı Neslihan Yılmaz da öğrencilere, şefkat evi hakkında bilgi vererek apart evleri gezdirdi.

Ziyarette Okul Müdür Yardımcısı Olcay Öztürk, öğretmenler Tülin Karaoğlan ve Zeynep Tatıl da hazır bulundu.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu