Öğrencilerden yaşlılara yemek ikramı

ANKARA (AA) - Ankara Gölbaşı Mogan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından ilçedeki yaşlılara yemek ikram edildi. Gölbaşı Öğretmen...

ANKARA (AA) - Ankara Gölbaşı Mogan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından ilçedeki yaşlılara yemek ikram edildi.

Gölbaşı Öğretmen Evi'nde gerçekleştirilen etkinlikte yaşlılar, öğrenciler tarafından hazırlanan yemeklerden tattı.

Etkinlikte Lise Müdür Yaşar Çiftçi, "Mutfağımızda öğrencilerimizin kendi el emeğiyle şeflerimizin, öğretmenlerimizin desteğiyle hazırladıkları yiyecekleri sizin gibi yaşam deneyimi fazla olan misafirlerimize ikram etmek, beğenilerinize sunmak istedik. İnşallah beğenirsiniz." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL