İlköğretim Haftası etkinlikleri içerisinde yer alan ilköğretim okulu öğrencilerinin ilçe protokolünü makamlarında ziyaretleri çerçevesinde Gazi İlköğretim Okulu Müdürü Erhan Döş ve öğrencileri Ereğli Başkanı Ahmet Özdoğan’ı makamında ziyaret ettiler. Öğrenciler Özdoğan’a okula başta asfalt olmak üzere kırtasiye ve önlük yardımları ve diğer yardımlar için öğretmen ve öğrenciler adına teşekkür ederek, çiçek takdim ettiler. Özdoğan ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Gazi İlköğretim Okulumuz imkanlarını zorlayan ve başarılı bir okulumuz olarak daima dikkat çekmiştir. Özellikle sportif alandaki başarıları göz ardı edilemez” dedi. Özdoğan, Okul Müdürü Erhan Döş’e yönetimdeki başarısı, ayrıca Belediye Bayan Voleybol takımını maçlarda yalnız bırakmadıkları ve destekleri dolayısıyla teşekkür etti. Erhan Döş ise, “Her alanda olduğu gibi eğitime de destek veren belediye başkanımıza eğitim öğretim yılının başladığı ilk günlerde teşekkür etmek için geldik” dedi. Cuma Ali Koçak-Memleket, Ereğli
Öğrencilerden teşekkür ziyareti
Gazi İlköğretim Okulu Müdürü Erhan Döş ve öğrencileri Ereğli Başkanı Ahmet Özdoğan’ı makamında ziyaret etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?