Konya'nın Akşehir ilçesinde üç lise öğrencisi gezerken buldukları içinde 2 bin 35 lira para olan cüzdanı İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne teslim etti.
Edinilen bilgiye göre, akşam saatlerinde Nihat Dayanık İlköğretim Okulu yakınlarında gezen İsmet İnönü Endüstri Meslek Lisesi öğrencileri Soner Samancı, Onurcan Orhan ve Bayram Öğüt, buldukları cüzdanı Akşehir İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne götürdü. Emniyet Müdürlüğü'nün yaptığı araştırma sonucunda cüzdan sahibinin Ali Gümüş olduğu ortaya çıktı. Emniyet yetkilileri Ali Gümüş'e ulaşarak polis merkezine çağırdı. Yetkililer, Emniyet Müdürlüğü'ne gelen Gümüş'e içinde 2 bin 35 lira bulunan cüzdanı teslim ettiler. Cüzdan sahibi Ali Gümüş, öğrencilere bu hassas davranışlarından dolayı teşekkür etti.
Öğrencilerden örnek davranış
Konya'nın Akşehir ilçesinde üç lise öğrencisi gezerken buldukları içinde 2 bin 35 lira para olan cüzdanı İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne teslim etti.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti