Öğrencilerden hastalara ziyaret

YOZGAT (AA) - Sorgun Milli Egemenlik Ortaokulu öğrencileri "Değerlerimiz özümüzdür" projesi kapsamında Sorgun Devlet Hastanesinde yatan hastaları ziyaret...

YOZGAT (AA) - Sorgun Milli Egemenlik Ortaokulu öğrencileri "Değerlerimiz özümüzdür" projesi kapsamında Sorgun Devlet Hastanesinde yatan hastaları ziyaret etti.

Okul Müdür Yardımcısı Ali Said Durak ile Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Ümit Gümüş eşliğinde yapılan ziyarette, öğrenciler hastalarla sohbet edip geçmiş olsun dileklerinde bulundu

İlçe Milli Eğitim Müdürü Hüseyin Ekinci, "Değerlerimiz özümüzdür" projesinin il milli eğitim müdürlüğü tarafından hazırlanan bir proje olduğunu ve tüm okullarda uygulandığını belirtti.

Proje çerçevesinde yardımlaşma, dayanışma, paylaşma, özür dileme, teşekkür etme, nezaket, ziyaret gibi erdemlerin öğrencilere kazandırılmasının amaçlandığını vurgulayan Ekinci , "Projeyle edinilecek kazanımlar başta öğrenciler, veliler ,öğretmenler ve tüm personelce benimsenip gerekli çalışmalar yapılıyor. Yine proje çerçevesinde öğrencilerimiz hastanede yatan hastaları da ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerinde bulunuyorlar." dedi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE