Öğrencilerden çevre temizliği

ANKARA (AA) - Beypazarı Ortaokulu ve Çayırlıoğlu İlkokulu öğrencileri, "Yaşanabilir bir Türkiye" sloganıyla ilçede çöp toplama etkinliği yaptı....

ANKARA (AA) - Beypazarı Ortaokulu ve Çayırlıoğlu İlkokulu öğrencileri, "Yaşanabilir bir Türkiye" sloganıyla ilçede çöp toplama etkinliği yaptı.

Çocuklar, okul çevresindeki yollardan ve tarihi evlerin sokaklarından pet şişeleri, sigara izmaritlerini, kağıtları topladı.

Etkinlik sırasında öğrenciler, "Çevreni temiz tut ki geleceğin kirlenmesin" ve "Daha yaşanabilir Türkiye için çevremize sahip çıkıyoruz" pankartları taşıdı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL