Öğrencilerden Başkan Çelik'e ziyaret

KAYSERİ (AA) - Kayseri Bilim Merkezinin düzenlediği Bilim Şenliği’nde güneş enerjili araç yarışmasında dereceye giren öğrenciler, Kayseri Büyükşehir...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Bilim Merkezinin düzenlediği Bilim Şenliği’nde güneş enerjili araç yarışmasında dereceye giren öğrenciler, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik’i ziyaret etti.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, öğrencileri makamında kabul eden Başkan Çelik, yaptıkları başarılı çalışmalardan dolayı öğrencileri tebrik etti.

Gençlerin ülkenin geleceği olduğunu ifade eden Çelik, şunları kaydetti:

"İnşallah aranızdan önemli bilim adamları çıkacak. Gençlerin bilime ve teknolojiye ilgilerini ortaya çıkarmak, gerekli imkanları sağlayarak onlara omuz vermek istiyoruz. Bu yüzden Bilim Şenliği’ni, Kitap Fuarı’nı yapıyoruz. Gençlerimiz daha çok okuyacak, daha çok araştıracak ve daha iyisini yapacak."

Ziyarette Çelik, öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL