Öğrenciler topladıkları katı atıkları geri dönüşüme kazandırdı

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde öğrenim gören ortaokul öğrencileri bir kampanya çerçevesinde topladıkları katı atıkları geri dönüşüme kazandırdı.Beyşehir...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde öğrenim gören ortaokul öğrencileri bir kampanya çerçevesinde topladıkları katı atıkları geri dönüşüme kazandırdı.

Beyşehir Avşar Mahallesi'nde öğrenim gören TOKİ Ortaokulu öğrencileri, toplum hizmeti kapsamında bir proje gerçekleştirdi. Öğrenciler tarafından eğitim yılının ilk döneminde başlatılan katı atıkların kaynağında ayrıştırılarak geri dönüşüme kazandırılması projesi çerçevesinde başlanan mesai tamamdı. Yaklaşık 300 kilo katı atık toplandı.

Toplanan atıklar geri dönüşüm firması yetkililerine teslim edilirken, elde edilen 265 liralık gelir ise geri dönüşüme en çok katkı sağlayan öğrencilere dağıtıldı.

TOKİ Ortaokulu Müdürü Mahir Çetinkaya, "Peygamber Efendimizin 'temizlik imandandır' hadisi şerifini rehber edindik. Bu anlamda, böylesine güzel projeye katkı sunarak emeği geçen tüm öğrenci ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum" dedi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?