Öğrenciler tatilini gençlik merkezinde değerlendiriyor

ANKARA (AA) - Kahramankazan’da yarıyıl tatiline giren öğrenciler belediye bünyesinde faaliyet gösteren gençlik merkezine yoğun ilgi gösteriyor. ...

ANKARA (AA) - Kahramankazan’da yarıyıl tatiline giren öğrenciler belediye bünyesinde faaliyet gösteren gençlik merkezine yoğun ilgi gösteriyor.

Bütün yıl hizmet veren gençlik merkezi, yarıyıl tatiliyle birlikte öğrencilerle daha bir şenlendi. Yarıyıl tatiline özel düzenlenen etkinliklere katılan öğrenciler hem eğleniyor, hem öğreniyor. Ders tekrarı etüdlerine katılan öğrenciler yeni arkadaşlıklar kuruyor, katıldıkları etkinliklerle el becerilerini geliştiriyor, özgüvenleri artıyor.

Teknolojinin esiri olmaktan kurtulan öğrenciler gençlik merkezinde gün boyu süren etkinliklerle zamanlarını verimli bir şekilde değerlendirme fırsatı buluyor.

Öğrenciler etkinlikler kapsamında barınağı ziyaret ediyor, hayvanlara dokunuyor, kendi elleriyle besliyorlar. Seminer, tiyatro gösterisi ve müze gezilerine de katılan öğrenciler, origami, resim, akıl oyunları ve müzik kurslarında kendilerini geliştiriyor, sporla da zinde kalıyor.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu