Yapılan açılışa, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Üstünel, İl Kültür Müdürlüğü Şube Müdürü Adnan Tanur, Okul Müdürü Ömer Tüzen, davetliler ve öğrenciler katıldı.
Grafiker öğretmenleri Betül Arık ve Erhan Koçak “Grafik”, Seramik Öğretmen’i Zeliha Ulusoy Aydoğdu’nun hazırladığı ve öğrenciler tarafından yapılan “Resim-Grafik” sergileri açıldı. Açılışta bir konuşma yapan Okul Müdürü Ömer Tüzen, “Öğrencilerimizin yıl boyu yaptığı el emeği eserleri bugün sergiliyoruz. Öğrencilerimizin daha iyi resim yapmalarının yolunun bu tür sergilerden geçtiğini düşünüyoruz” dedi. Sergiye 60 eser yer alırken sergi bir hafta açık kalacak.
Ferit Hepokur-Memleket