Öğrenciler resimlerini sergiledi

YOZGAT (AA) - Çayıralan Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencilerinin yıl boyunca yaptıkları resimler sergilendi. Okul bahçesinde düzenlenen serginin açılışını...

YOZGAT (AA) - Çayıralan Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğrencilerinin yıl boyunca yaptıkları resimler sergilendi.

Okul bahçesinde düzenlenen serginin açılışını yapan Çayıralan Kaymakam Vekili Fatih Eroğlu, eğitimde kültür ve sanat alanlarında öğrencilerin kendisini yetiştirmesinin önemli olduğunu söyledi.

Sergiyi gezen Eroğlu, çalışmalardan dolayı öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti.

Serginin açılışına Çayıralan Belediye Başkanı Yasin Şahiner, Milli Eğitim Müdürü Mehmet Bozdağ, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL